lördag 5 februari 2011

Hallå hallå

är ni alla kvar ute i cyberrymden......gör bara en liten "koll"
Ni ska veta att jag följt er.....är såååå nyfiken av mig....
Här sitter jag och tittar ut på er......balansen har jag inget fel på....*fniss*



En liten läges rapport: Vädret grått & tråkigt. Själv står jag fortfarande med två fötter på jorden och huvudet upp.....Kärleken blommar, blomstar & frodas.
De små "extrakryddorna" växer.

Men visst längtar jag efter ljuset, men det gör vi troligen alla vid denna tiden på året?




Jag hoppas att ni alla har det bra och ni har väl inte glömt att ni alla är unika och värdefulla.

Dagens tänk: Jag är intresserad av framtiden
för där skall jag tillbringa resten av mitt liv.




Tjingeling.

20 kommentarer:

Tantaluran sa...

Hej hopp - länge sen!

Fru Venus sa...

Tjingeling - skönt att höra av dig! :-) Säg att det är du som målat blommorna, vill köpa!! KRAM!

Anonym sa...

Ser lite vingligt ut där på isberget ;)
Härligt att höra ifrån dig.

Monica sa...

Long time - no see! Kul att höra av dig!
Förmodar att ni fortfarande är på "främmande ort"?
Lördagskram, namnen!

bakom berget sa...

Jaså där är du! Kul att du tittar in så vi vet var vi har dig. Fniss;)
Vilken underbar tavla med tulpanerna där.
Hoppas du har en skön lördagskväll!
Kram Åsa.

4U2 sa...

Hallå där, länge sedan! Var försiktig bara och hoppas du har koll på din temperatur så din värme inte smälter isen under dig, fast å andra sidan , du simmar säkert som en ... björn? (ler)
Varma kramar

Ninja sa...

Tjusig akvarell Monica.....min svärmor älskade att göra akvareller av tulpaner :)
Jag hör av mig...på det andra sättet snart. Kram

Snäckskalsdalen. sa...

Se där ja, där var du igen! Tack för att du hälsade på, du är välkommen tillbaka hela tiden. Det var trevligt att höra att du står stadigt på isen!
KRam

Cia40 sa...

Min härliga vän!:)
Vad skönt att se dig här igen, har ju saaaknat dig, och dina underbara tänk....:)

Inte nog med att du är vacker på insidan (säkert utsidan oxå, fast den har jag inte få se...hihi),.Det varmaste hjärtat du har...Och du målar underbart också....!!!:)

KRAMAR i massor till, och de dina, Cia:)

Birgitta sa...

Roligt med ett litet livstecken från dej. Längtar också efter våren nu. Avskyr ishalkan vi har nu. Vågar knappt gå ut.
Var rädd om dej.
Kram Birgitta

Herr Nilssons Fru sa...

Jippiii!! Monika har klivit in i bloggvärlden o gjort en lägesrapport. Jag blir så lycklig, precis som jag blir varje gång du smyger in på min blogg och lämnar små söta o goda ord.

Kramiz Kramiz idag är de vår..........jag bara njuter o luktar o njuter igen.

Äppelblom sa...

Så glad jag blev när du tittade in i min blogg.
Har funderat på hur du har det.
Dagens tänk var bra.
Ha en fin vecka och kram!

A House With A View sa...

Long time no see, fast du har ju besökt mig förstås och det är jag glad över :)) Vad härligt att se ett inlägg hos dig, du är saknad förstår du!!

kraaaaaaaaaaaaaaam aka

Stina sa...

Go´kväll! Kul att du hälsar på emellanåt, saknar dig jättemycket. Och tack snälla för alla kommentarer, blir alltid lika glad. Är du i norr eller söder? Har inte riktigt fått kläm på det. Helt underbar tavla, den har du såklart gjort själv. Ljuset är på G Monica, fast kanske inte precis idag... Mest grått och vått hela dagen lång, men åtminstone inte lika blåsigt som igår. Ha dé så gott, vi hörs hoppas jag. Bamsekramar i massor till dig från mig...och Ester förstås :)

bokhyllan sa...

Hej hej. det var ett tag sedan. Underbar tulpan-tavla! Har du målat?
Fint att kunna läsa om dina "tänkisar" igen.
Kramar till dig.

Anonym sa...

Hejsan!!
Häfftig bild på isbjörnen, undrar hur den hamnat där? Underbart klarblå himmel runt isblocket är det också
önskar dig en solig och fin fortsättning på veckan
kram från Kristina

Mor Tuta sa...

Roligt att få en hälsning från dej. Förstår att du har det bra och hoppas du fortsätter med det.
Har saknat dej.
Ha det gott
Kram Birgit

Lysande ögonblick! sa...

Ett så fint och passande tänk. :-) En stor kram till dig!

Anonym sa...

Vilket bra tänk!!
Och hallå själv!!
Hulda

Herr Nilssons Fru sa...

Gosiga du, den värmde.
MEN du måste komma tillbaka till mig....snart, genast...jag behöver hjälp...snälla.

Kramiz Kramiz till dej från mej