tisdag 16 november 2010

Jag vill ju

va som du-u-u. Oh, oopi-doo. Jag vill se ut som du.......
Tänk vad skönt att leva och bo i djungeln....och att ha sitt barnasinne kvar....det är såååå kul.... Nu tänker ni: nu har tanten börjat bli liiite senil men "icke sa Nicke" än har jag kvar de små grå på rätta stället.....*fniss* .....men jag tänkte så här: när ni kom in på min sida....skulle ni tro att ni kommit fel.....hi,hi,hi......försöker lura er!

Så i dag kör vi vuxen-dagis......vad det nu är .....man kanske kan sjunga och "hitta" på bus...
För i dag är det åter igen en "bus" dag.
Detta är för mig:

Önskar nu alla en skön och rolig tisdag & glöm aldrig bort att ni alla är värdefulla.

Dagens tänk:
Det avgörande är inte hur gammal du är, utan hur du är gammal.

Tjingeling...

5 kommentarer:

Cia40 sa...

Jag ääälskade denna filmen som barn....hihi

En deppig dag, brukar maken sjunga.....Var nöjd med allt vad livet ger....Baloos sång i djungelboken, han har nu oxå satt in sången som ringsignal på min mobil.....hihi
(för nu har jag en)

KRAMAR från en "busig", Cia:)

4U2 sa...

Absolut. Dottra tycker jag beter mig barnsligt ibland, tack säger jag.

Gafflan sa...

Härligt! Man är aldrig för gammal för bus :D
Kram

Ninja sa...

Menar du att du ska till Toscana i maj.....jag blir så nyfiken att jag nästan spricker. Vad för ST-um?? ´
Jag har nästan glömt bort hur gammal jag är och jag tycker det är bäst så :)

Birgitta sa...

Visst är den härlig. Och vad bra att du har barnasinnet kvar. Allt blir mycket roligare då.
Ha det så gott.
Kram Birgitta