lördag 8 maj 2010

Var är våren...?


Våren kom och gick.....? I min lilla stad öser regnet ner, blåser & ingen värme.
Men vänner då ska vi vara tacksamma över att vi har ett varmt hjärta... Försök se det positivt och gör något roligt i väntan på våren.

Jag tar dagen och gör den till en riktigt "Bus-dag". Återkommer om vilket bus jag gjort.

Önskar nu alla en bra dag & glöm aldrig bort att ni är värdefulla.

PS: Har ni inget för er - lek med min Bertil som kryper i kanten. Han följer musen.

Dagens tänk: Om du ler utan att någon är i närheten,
då är det verkligen ett äkta leende.

6 kommentarer:

Stina sa...

Jodå, jag är vaken....kan ju inte missa Melodikrysset :) Grått, kallt och vått även i min lilla stad. Tempen står på 7 grader, ingen feber här inte... Det blir inget trädgårdsarbete idag, tror jag tar en stadstur... Det blir nog ett besök hos mamma och styvfar också, hörde att det fanns nybakade bullar där :) Min mamma bakar jämt, så det är i och för sig inget ovanligt, men jag är så fräck att jag ibland beställer på en viss sort som jag är mest sugen på... Butiken som har egen tillverkning av choklad känns också lite lockande idag...
Ha en riktigt härlig dag vad du än hittar på.
Massor av hjärtliga kramar till dig...

Tigris Predikantan sa...

OK. Nu får du bestämma dig: får jag eller får jag inte leka med Bertil?
*ler*

Marie-Louise sa...

Hej min gullhöna jag har inte försvunnit bara haft lite att göra. Jag har haft en bra och aktiv vecka. Jag är positv och glad men idag är det mulet och jag är lite trött i ögonen, så jag tror det blir en filmdag. Kramar till dig och busa på.

Vero sa...

Hej, hej, så trevligt att få en visit av dig.

Du jag tyckte Bertil var läskig, på väg att nita honom istället för att leka med honom. Lite fobi har jag... Så han fick vara. ;o)

Ninja sa...

Heter han Bertil? Vad kul.....jag brukar jaga honom i stället då backar han :)man kan peta in honom under kanten.....men han är strax ute igen

Snäckskalsdalen. sa...

Hej!
Så trevligt att du hittade till min blogg - du är hjärtligt välkommen tillbaka. Och på detta sätt hittade jag till din, och jag kommer tillbaka, lita på det! Angenämt!
Bertil var kul att leka med!
Agneta