torsdag 29 april 2010

Kreativ.



Godmorgon vänner, idag ska jag INTE vara lat! " Håll i er" Har redan varit ute på en promenad och har både ätit frukost & duschat.

Nu bär det av till ateljén och ska "pyssla" med glas hela dagen, till sena kvällen.
Åker hem någon timme mitt på dagen för lunch och lite batteri-laddning.

Önskar nu alla en bra dag och ni glömmer inte att ni ALLA är värdefulla!

Dagens tänk:Det krävs inte mycket för att skapa ett lyckligt liv.
Alltsammans finns inom en själv, i ens sätt att tänka.

5 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Vackert! Tycker väldigt mycket om färgerna och ... allt!
:)

Stina sa...

Kära vännen min...jag är hemma och har hälsan..
Kom hem sent igår och hade ingen ork över att ägna mig åt något annat än kissen...
Jag är fullbokad hela den här dagen också, men vi hörs säkert ikväll...
Vilka fantastiskt vackra saker här ovan... Är den översta en tavla? Jag fullständigt älskar det underbara skimmer som du har fått till, allra mest det lila i mitten :) Du är grymt duktig!!! Nu måste jag sätta igång med mina sysslor...först väntar tvättstuga...
Ha en bra dag kära du..... KRAM, KRAM!!!

Marie-Louise sa...

Så vackra alster, gullhönan min. Jag önskar dig en alldeles underbar och kreativ dag i ateljen. Hoppas du får känna dig nöjd när du kommer hem mot kvällen. Kramar om dig.

Tigris Predikantan sa...

Testade tunikan utan behå ... då passade den även om den är lite tajt. Den är så snygg för det är sprund på sidorna och det faller så fint!
:)

Ninja sa...

Härligt....då har vi varit kreativa bägge två :)