söndag 7 mars 2010


Vaknar till en solig vacker vinterdag, härligt. Idag bär det av ut i den friska luften och ser till att få lite sol på näsan.

Sedan skall vi åka till en ny affär som öppnar idag. Ett par bekanta till oss öppnar dörrarna till en antikaffär, eller som de själva säger "diversehandel" i alla prisklasser. Jag vet att där kommer att finnas sååååå mycket läckra saker: mycket konst,retro-saker från 50-60 talet m.m.
Så innan vi går in har min älskade man sagt att jag måste sätta dubbla gummiband över plånboken......
Önskar alla en fortsatt skön dag med detta:

Den som har kärlek i sitt
hjärta kan se det vackra i allt.

5 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Ha en underbar dag, med besök av affär och allt vad som sker. Jag fick nog lämna plånboken hemma, jag älskar den typen av affärer. Kram

kicki sa...

Vilken jätte söt blogg du har....
fastnade en bra stund....och lär komma åter..
Kicki

Ninja sa...

Ja, du har rätt det är Frisse på bilden.....du ska absolut ha en U!!!! Det ser jag direkt :) har själv haft flera på 80-talet då jag hann med sånt :)

Marie-Louise sa...

Hej vännen, du har fått en sak på min sida. Kram

Stina sa...

Tack för alla snälla, värmande ord och tack för den fantastiska kärleksberättelsen som du delade med dig av igår - det är nästan som en saga :) Helt otroligt att man kan mötas på det sättet och framförallt att det kan resultera i en varaktig, lyckad relation... Oftast blossar ju passionen upp och slocknar igen lika snabbt som ett tomtebloss.. Go´natt och sov gott!