torsdag 11 mars 2010

Hemma.....




Vänner, nu är jag äntligen hemma. Glaset(materialet) har tagit HELA min dag.
Har fixat & trixat med detta märkliga material En del saker är jag nöjd med....andra inte. Det roliga i det hela är att man aldrig vet hur slutresultatet blir. Men det är sååååå roligt. Som ni alla vet kan jag inte fotografera!!!! Men lägger ut några bilder så ser ni på ett ungefär hur det det blir. Kolla vilka skärpa jag har på bilderna....ha,ha,ha. Sista bilden är glas som inte är fusat!
Jag hoppas att ni alla ute i cyberrymden är nöjda med er dag och önskar nu God Natt.

Avslutar dagen med:
Det som vi verkligen vill,
tar vi oss tid med.

1 kommentar:

Stina sa...

Du kan visst fotografera, inget fel på dina bilder...så det så! Dina verk är fantastiska, du är verkligen duktig. Jag begriper inte hur du lyckas med det, alltså seriöst...har inte en susning om hur det går till, men jag tycker om att titta på och beundra glas i alla former.
Och dina kloka ord stämmer så himla bra, man har inte direkt koll på klockan när man gör något som är roligt och intressant. Go´natt!