fredag 12 mars 2010

God Natt


Nu har snart denna dag gått, känner tacksamhet över att åter kunna lägga en dag till i min livs-bok.
Kvällen har varit lugn & skön. Ätit lite gott tillsammans med mannen i mitt liv. Diskuterat veckan som gått och vad vi ska hitta på under helgen. Vi har några "saker" att välja på. Allt beror på väder-vind-sinnesstämning. Återkommer om vad vi hittar på.
Nu önskar jag alla God Natt, ladda batterierna och njut av helgen.

Slutar med: jag är inte rädd för morgondagen
för jag har sett gårdagen
och jag älskar nuet.

1 kommentar:

Stina sa...

Självklart ligger Ester i sängen, hon är redan på plats :) Jag är också på gång att knyta mig, om jag har tur kan jag sova bort det onda...eller åtminstone lindra. Jag brukar ha de här anfallen mellan 2-3 dagar, men ibland känns det mer som "träningsvärk" i hjärnan 2:a och 3:e dagen. Då molvärker det, men är inte lika intensivt.
Det låter som att ni har haft en mysig afton...är lite avundsjuk på dig...men jag har ju Ester att gosa med :)
Vad äter du till din curry chutney?
Kan man få ett recept? Jag gillar curry, men brukar mest slänga lite i nån sås när jag känner mig sugen. Jag lagar mat varje dag, men mestadels blir det inte någon speciellt avancerad matlagning, mest det gamla vanliga...
Undrar också om glasobjektet här ovan är så stort som det ser ut - eller är det bara en synvilla?? Det står kanske inte på golvet...
Mycket tjusigt är det i vilket fall som helst... Sov gott! Kram