fredag 5 mars 2010

Experiment


Nu vänder vi på bladet och en ny dag öppnar sig.
Minus grader ute och den sköna solen visar sig i horisonten.

Huvudet tomt efter gårdagens skapande och experimenterande med glas.Vi har nu två ugnar i lokalen där vi arbetar i glas. Den "nya" ugnen ger "endast" en temperatur på 600 grader. Men man "fusar" i många,många timmar....krångligt, invecklat, fattar inget...
Men jag prövar för "fulla muggar". Om resultatet blir bra- så ska jag visa vad jag gjort!

Med tomt huvud blir det inte mycket gjort idag, men känner mig värdefull en då!
Ha en bra dag.

2 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Hej vännen, du måste lägga ut bilder på dina alster sedan. Jag är så nyfiken. Jag är också helt tom i huvudet. C och jag hade en såndan där underbar kväll/natt som gör att man kommer så nära. Pratade om ditt och datt. Nu ska jag sova en stund. Ha en bra dag/kväll. Hoppas mannen din mår bättre. Kram

Ninja sa...

Jag fattar inget av betonggonggong heller men kul är det :)