torsdag 18 februari 2010

Noll inspiration.


All gårdagens inspiration har idag flugit sin väg.....likt en fågel.
Går som i ett "töcken" av gårdagens doftljus upplevelser...
Vet riktigt inte om det är vinter, vår, sommar eller höst.
Men det är klart, om jag tittar ut så faller de vita stora snöflingor från himmelen och termometern visar på minus tre grader. Upptäcker även att det snöar på min Blogg sida också....Så det är nog troligen vinter.....

Ska ta mig en riktig funderare över vad jag känner för att göra idag.
Önskar alla en trevlig dag.

1 kommentar:

Marie-Louise sa...

Upp och ned med inspriationen, men snart går det upp igen. Om man alltid skulle ligga på topp blev det aldrig någon skillnad. Man hade inget att jämföra med. Jag ska roa mig med lite hushållsarbete i lugn takt idag. Kanske träffa Conny., :) Ha en bra dag vad du än tar dig för. Du är alldelles för snäll med dina kommentarer om mina bilder, vännen. Kram