söndag 21 februari 2010

Karibien


Under natten har vi nu rest till Karibien. Här skulle ni vara....27 grader varmt, klarblå himmel och vattnet.....underbart ljummet. Går hand i hand med min man i den varma sanden. Sätter oss ner under en palm med en iskall god drink. Vill ej åka hem!

Vänder på huvudet & tittar ut genom fönstret: minus 11 grader kallt, snön vräker fortfarande ner, kommer troligen ej ut genom dörren.

Men jag är så tacksam att jag har "förmågan" att drömma mig bort i fantasins värld.
Ha en bra dag kära vänner.

2 kommentarer:

Ninja sa...

Karibien......värme! Låter skönt i alla fall. Jag ser att du har fått ordning på din blogglista :) Om du inte vill ha den högst upp i sidokolumnen kan du flytta den genom att placera muspekaren mitt på gadgeten och höger klicka snabbt två ggr. Sedan kan du dra gadgeten nedåt i sidokolumnen dit du vill ha den. Ibland får man flytta den etappvis om det blir ett långt drag. Sedan släpper du bara gadgeten där du vill att den ska vara. Glöm inte att trycka på spara också när du är nöjd. Inget kan bli fel den kommer att återgå till det gamla läget så länge du inte sparat :)

Marie-Louise sa...

Karibien, en drömmarnas plats. Tänk att få uppleva det i sömnen, billigt och inte så mycket energi som tas till alla förberedelser. Väldigt praktiskt. Spill ingen energi på väderlaget ute heller, njut här och nu med din man. Ge dig en lugn dag med inga måsten. Kram från mig.