onsdag 17 februari 2010

Inspiration


Godmorgon, idag skall här målas för "fulla muggar". Känner stor inspiration efter att i några dagar "bara" babblat o ätit god mat.

Fortsätter med de tavlor jag har på gång, en relativt stor olja samt en mindre tavla som jag målar i akvarell.
Nu är det så att jag är en stor förbrukare av ljus & det MÅSTE vara Yankee Candle! Där finns det ca 100 ljuvliga dofter att välja på. Sedan tar man doft efter vilket sinnesläga man vill befinna sig i.... Börjar dagen med Midnight Jasmine o "vips"tror jag att sommaren är här. Tänk så "fiffigt" Har ni inte prövat dessa? GÖR DET! nackdel: lite svåra att få tag i+lite dyra. Men de räcker länge !!!!
Önskar alla en bra dag.

1 kommentar:

Marie-Louise sa...

Gud vad mysigt med ljusen, jag gillar dem med. Men de är lite dyra. Men ibland behöver man unna sig lite lyx. Hoppas din inspiration håller hela dag och att du får måla så länge du vill. Ha en härlig dag. Kram