lördag 20 februari 2010

Horoskop


Godmorgon,ur en av kvällstidningarna läser jag detta som gäller Oxen dvs. mig

Månen ger din lördag lite extra glans.
Mest handlar det om kärlek, romantik och en smula vårkänslor.

Tittar ut genom fönstret: snö o åter snö som yr. Fattar inte hur vi ska ta oss ut ur huset. Här kommer det att bli skotta av under dagen. Vårt tomt har massor av etager och trappor. Så för att komma till vår ytterdörr måste man gå i många trappor( brukar jämföra det med som att bo på tredje våningen utan hiss)

Så jag tror jag sitter vid datorn och "tittar" på någon trevlig resa där det är varmt & skönt. Nu vill jag åka bort.......
Ha en bra dag.

4 kommentarer:

Ninja sa...

Vilken fin bild på ranunkler älskar dem!

Marie-Louise sa...

god morgon vännen, jaha du är också oxe. Jag med, men romantik och sånt blir det ju inte idag då conny jobbar hela dagen och kvällen. :(
Men men det kan bli en bra dag för det. Lycka till med er skottning. Kram

Marie-Louise sa...

Vännen, man kan lägg in fler länkar under samma blogglista. tryck bara på lägg till länk så kopierar du adressen till någons blogg och klistrar in.spara klart. nu ligger jag och skriver, det går inte så bra. kram

Ninja sa...

Mannen bredvid skottade mest....jag skottade lite och har ägnat mig mer åt städning. Jag ser att du fått in två länkar i samma blogglista. Lägg in Thelonius i den oxå sedan kan du radera de du inte är nöjd med genom att klicka på redigera på gadgeten och sedan välja ta bort i fönstret som öppnas :)