onsdag 17 februari 2010

Hej och hå


Denna dag har jag varit väldigt kreativ, tror att de beror på doft ljusen....för ute har det varit grått och minus tre grader. Solen har jag inte sett skymten av.

Morgonen började med ljusdoften jasmin: då var jag(fantasin) i en vacker trädgård & målade i ljusa färger. Sedan helt plötsligt var jag långt bort på någon vacker, solig ö för doften var: Sun & sand. Sedan blev jag lite sugen på ngt att äta: Blueberry Scone. Avslutade i em. med en ljuvlig äppeldoft: Macintosh.
Så nu förstår ni vilken underbar dag jag upplevt. Nästan att båda tavlorna blev färdiga.
Tack för i dag och God Natt.

3 kommentarer:

Jn sa...

Vilken härlig dag!
Jag kan verkligen förstå din vandring.

Väntar på att få se tavlorna... Speciellt med den trevliga beskrivningen. KRAM!

Marie-Louise sa...

ohh, vad trevligt vännen, det låter alldelles underbart. Jag vill också se tavlorna, blir så nyfiken. Tack för dina ord inne hos mig. Jag tackar och känner mig välkommen i "mindfulnessklubben". :) Kvällen har varit trevlig med glada tillrop i soffan från mig och barnen, då os går på tv. :) Ha en fortsaqtt trevlig kväll. god matt och sussa gott. Kram

Monica sa...

Tack Johan för titten i Bloggen. Vill meddela att det nu fungerar med min dator...du vet de där som du fixade. Kommer inte upp nu!
Ha det bra och en stor kram